תחומי פעילות

אנחנו בוחרים את הלקוחות שלנו. המותגים אותם אנו מפתחים ומקדמים משלבים מטרות עסקיות, פוטנציאל רווח פיננסי ובשורה עסקית לשוק היעד, לצד ערך משמעותי מוסף. המותגים איתם אנו עובדים מייצרים אימפקט והשפעה על קהלי היעד שלהם, על הסביבה או החברה בה הם פועלים.

  •  חברות הנוקטות באחריות תאגידית ובמנועי צמיחה ירוקה
  •  חברות, שירותים או מוצרים אשר משנים ומשפיעים על חיי הלקוחות שלהם.
  •   טכנולוגיות ירוקות, סטארטפים וחברות קלינטק
  •  אפליקציות ומובייל בעלי אפקט חברתי, קהילתי או סביבתי ומתחום הקלינווב
  • מותגים חברתיים סביבתיים
  • מוצרים ושירותים ירוקים
  • ארגונים ועמותות לשינוי חברתי וסביבתי

אסטרטגיית צמיחה ופיתוח

  •  מיפוי קהלי יעד, לקוחות ושיתופי פעולה פוטנציאלים, בהתייחס למטרות החברה ויעדיה.
  •  שיתוף קהלי יעד, לקוחות, צרכנים ומשקיעים פוטנציאלים בתהליכי ניתוח שוק, זיהוי הזדמנויות ומיצוי פוטנציאל עסקי.
  •  זיהוי הזדמנויות לפיתוח שירותים, מוצרים חדשים ומציאת מענים לצרכי השוק.

אסטרטגיית תדמית ומיתוג

  •  יצירת בידול ויתרון תחרותי.
  •  גיבוש ערכי מותג וזהות מותגית.
  •  בניית תשתית מסרים מפולחת על פי קהלי היעד השונים
  •  חיבור המותג לערכים המבוססים על מציאת ערך משותף
  •  הטמעת תפיסה חברתית סביבתית בפעילות העסקית ובאפיקי השיווק
  •  מיתוג: עיצוב לוגו, נראות, שפה גראפית ומילולית 

אפיקי שיווק וחשיפה בינלאומית

  •  שיווק חברתי סביבתי: פיתוח אפיקי שיווק אחראי, שיתופי פעולה ו- cause marketing
  •  מרקום: כתיבת תכנים וחומרים שיווקיים, עיצוב ביתנים לתערוכות, וקד"מ.
  •  שיווק ברשת וברשתות חברתיות: בניית מותג בפייסבוק, לינקדין ושימוש בפלטפורמות יוטיוב ובלוגים.
  •  יח"צ ותקשורת: המרת מערך השיווק והיח"צ לקהל היעד הרצוי,  חשיפה עיתונאית בינלאומית בפרסומים מקצועיים

ליווי סטארטפים

  • זיהוי קרנות, משקיעים ומשתפי פעולה פוטנציאלים
  • בניית תכניות עסקיות
  • חידוד מסרים, בידול ויתרון תחרותי
  • בניית נראות, תדמית ומיתוג
  • בניית אפיקי שיווק ופרזנטציות